Software République’s H1st Vision moet een revolutie in de mobiliteitswereld teweegbrengen

Software République's H1st Vision

Het open innovatie-ecosysteem Software République, een consortium van zes Europese bedrijven, heeft de H1st Vision onthuld. Deze conceptauto, een duidelijke evolutie van de vorig jaar gepresenteerde Renault Scenic Vision, belooft een revolutie in de mobiliteitswereld en zet de mens centraal in zijn ontwerp en functionaliteiten.

Van Scenic Vision naar H1st Vision

Software République is een unieke samenwerking tussen Atos, Dassault Systèmes, Orange, Renault Group, STMicroelectronics en Thales. Hun gezamenlijke doel is het creëren van een Europees ecosysteem voor duurzame, soevereine en veilige mobiliteit. De H1st Vision, een evolutie van de Renault Scenic Vision conceptcar, is een tastbaar resultaat van deze ambitie.

Een nieuwe benadering via mensgerichte technologie

De H1st Vision is een visie op de toekomst van mobiliteit, met de mens in het middelpunt. De auto is uitgerust met een scala aan innovatieve technologieën, zoals een bestuurder- en voertuiggezondheidsmonitor en assistent, en voorspellende waarschuwingen om inzittenden en andere weggebruikers te beschermen.

Software République's H1st Vision

Biometrie en gezondheidsmonitoring

Een van de meest opvallende kenmerken van de H1st Vision is de biometrische toegangscontrole. Geen sleutels of kaarten meer, maar een systeem dat je gezicht herkent en je toegang geeft tot de auto. Eenmaal binnen wacht je een unieke geluidservaring, een geoptimaliseerd dshboard en oplaadmogelijkheden, en een slim parkeersysteem. De auto houdt ook zijn eigen gezondheid in de gaten, met vitale functies zoals het gebruik van de accu en laadcycli die intern worden opgeslagen.

Ambitieuze toekomstplannen

Software République heeft grote plannen voor de toekomst. Tegen 2025 wil het consortium 10 nieuwe diensten en producten lanceren, meer dan 50 startups incuberen en diensten aanbieden in meer dan 50 geografieën over de hele wereld. De H1st Vision is dus slechts het begin van deze ambitieuze reis. Met het mensgerichte ontwerp en innovatieve technologieën moet hij een revolutie in de mobiliteitswereld teweegbrengen.

e-Nieuws powered bij e-Drivers.com

696 392 Lease-e


Volkswagen id3

#waarde# (uitvoering)

v.a. € #waarde# / maand excl. BTW

#waarde# Intro Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. In schola desinis. Sin est etiam corpus, ista explanatio naturae nempe hoc effecerit, ut ea, quae ante explanationem tenebamus, relinquamus.

  • Fiscale waarde
    #waarde#
    Bouwjaar
    #waarde#
    Kilometerstand
    #waarde#
    Transmissie
    #waarde#
    Status
    #waarde#
    Bijtelling
    #waarde#
  • Acceleratie 0-100
    #waarde#
    Topsnelheid
    #waarde#
    Koppel
    #waarde#
    Range (WLTP)
    #waarde#
    Accucapaciteit
    #waarde#
    Vermogen
    #waarde#
  • Laadtijd
    #waarde#
    Laadsnelheid
    #waarde#
    Laadvermogen
    #waarde#
    Snellaadtijd
    #waarde#
    Snellaadsnelheid
    #waarde#
    Snellaadvermogen
    #waarde#

Klanttevredenheid is één van onze belangrijkste drijfveren. Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent. Dit zie je terug in alles wat we doen. Daarom zijn wij enorm trots dat 100% van onze klanten ons aanbeveelt.

Offerte aanvragen

v.a. € #waarde# / maand excl. BTW

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla profecto est, quin suam vim retineat a primo ad extremum. Quod cum dixissent, ille contra.

[contact-form-7 id=”636″]

Vergelijkbare uitvoeringen

Blue Architect 'rooie-brommer'

Blue Architect Mega-bak
ev pro 15.000kW aut
Uitvoering
EUR 6371100000
320 KMT
Fiscale waarde
Range (WLTP)
Meer info & offerte
Type zoekwoord ...

Fiscaal voordeel, hoe zit dat?

Niet voor niets stappen steeds meer ondernemers over op een 100% elektrische bus. Duurzaam rijden, geen hoge brandstofkosten meer en comfortabel rijden. Maar er is meer. Elektrische rijden is de toekomst. Daarom zijn er voor ondernemers fiscale stimuleringsmaatregelen vanuit de overheid.

Een elektrische bus wordt gezien als milieuvriendelijk bedrijfsmiddel. Daarom kan je gebruik maken van 2 regelingen: de Milieu-investeringsaftrek (MIA) en de Willekeurige afschrijving milieu-investeringen (Vamil). Deze aftrek komt bovenop je gebruikelijke investeringsaftrek als ondernemer.

Het voordeel wat je hebt van deze fiscaal vriendelijke regelingen wanneer je een elektrische bus aanschaft is afhankelijk van: de rechtsvorm (zzp/V.O.F. of B.V.) die je als ondernemer hebt i.v.m. de belastingtarieven per schijf , de hoogte van je winst en natuurlijk van de prijs van je gekozen elektrische bus.

Na 5 jaar kan je belastingvoordeel oplopen tot ruim € 24.000 als zzp’er of in een V.O.F. en tot ruim € 13.000 als B.V.

Voorbeeld

Stel je bent zzp'er met een klusbedrijf (en je zit het 37% IB-tarief) en je koopt de VW ID. Buzz Cargo.

  • Je schaft de bus aan via financial lease € 45.000 (excl. btw)
  • Door de VIA en Vamil betaal je over 5 jaar € 24.356 minder belasting
  • Effectief rijdt je dan de bus voor € 20.622
  • Je maandlasten zijn dan € XXX (aanbetaling XXX en slotsom XXX)