Vervlogen tijden keren terug met de Alfa Romeo 33 Stradale

Alfa Romeo 33 Stradale

Alfa Romeo heeft al tijden geleden zijn eerste volledig elektrische auto aangekondigd. Voorzichtig liet men ook doorschemeren dat die heel bijzonder zou worden. Nou, aan die verwachting voldoet de Italiaanse fabrikant ruimschoots. Die eerste elektrische Alfa Romeo wordt geen SUV maar een prachtige sportwagen, genaamd 33 Stradale.

Back tot the roots

Wie zich heeft verdiept in de geschiedenis van het Italiaanse automerk, zal de naam 33 Stradale ongetwijfeld bekend in de oren klinken. De nieuwe Alfa Romeo 33 Stradale is namelijk geïnspireerd op de gelijknamige sportauto uit de jaren ’60. De originele 33 Stradale was werkelijk een meesterwerk van design en techniek. Het was namelijk één van de eerste echte supercars, en in die tijd (1967) ook ’s werelds snelste straatauto. Daardoor veroverde die auto niet alleen records maar ook de harten van autoliefhebbers over de hele wereld.

Met de nieuwe elektrische variant brengt Alfa Romeo niet alleen een mooi eerbetoon aan deze legendarische wagen, maar zal ook nu weer een auto op de weg brengen die onze harten verovert.

Alfa Romeo 33 Stradale

Prachtig, krachtig en gestroomlijnd

Qua design heeft de elektrische 33 Stradale veel gemeen met zijn voorganger. De karakteristieke lijnen en rondingen zijn behouden, maar nu met moderne accenten zoals LED-verlichting en aerodynamische aanpassingen. De nieuwe 33 Stradale is echt een toonbeeld van “noodzakelijke schoonheid”, waarbij esthetiek en techniek naadloos samenvloeien.

Het front van de auto is krachtig en gespierd, met de kenmerkende rondingen die Alfa Romeo zo uniek maken. De zijkanten zijn slank en dynamisch, terwijl de achterkant de “brutale” essentie van de Stradale belichaamt. De stroomlijn is niet alleen functioneel maar ook een integraal onderdeel van het design, wat resulteert in een indrukwekkende aerodynamische efficiëntie.

Interieur zonder opsmuk

Binnenin de 33 Stradale is het minimalisme de sleutel. Het interieur van de nieuwe Alfa Romeo is een combinatie van luxe en functionaliteit, met hoogwaardige materialen zoals leer en koolstofvezel. De bestuurder wordt begroet door een sportief stuurwiel en een innovatief “telescoop” instrumentenpaneel. De zitplaatsen zijn comfortabel en omhullend, bekleed met Poltrona Frau-leer, en bieden een moderne interpretatie van het origineel.

Alfa Romeo 33 Stradale

Rijervaring met een vleugje F1

Onder de motorkap biedt de 33 Stradale de kopers twee opties: een 3.0-liter V6 twin-turbo motor met meer dan 620 pk welke we snel zullen vergeten, en daarnaast ook een volledig elektrische configuratie met meer dan 750 pk.

Met een topsnelheid van 333 km/u en een acceleratie van 0 naar 100 km/u in minder dan drie seconden, levert de nieuwe 33 Stradale prestaties waarmee je voor de dag kunt komen.

Het H-frame aluminium chassis en de koolstofvezel monocoque zorgen voor een lichte en rigide structuur die de wendbaarheid en rijeigenschappen optimaliseert. De 33 Stradale is uitgerust met een reeks innovatieve functies, zoals het Alfa Romeo Brake-By-Wire remsysteem en een front axle lift-systeem, waardoor de auto zich aanpast aan verschillende rijomstandigheden.

F1-coureur Valtteri Bottas heeft overigens bijgedragen aan de afstelling van de auto, waardoor deze een rijervaring biedt die zowel op het circuit als op de openbare weg ongeëvenaard is.

Beste van twee werelden

De nieuwe Alfa Romeo 33 Stradale combineert het beste van twee werelden: de nostalgische charme van het verleden en de innovatieve technologie van de toekomst. Met de nieuwe 33 Stradale heeft Alfa Romeo opnieuw een voertuig gecreëerd dat niet alleen de harten van autoliefhebbers zal veroveren. Een auto waarmee Alfa Romeo absoluut voor de dag kan komen. Meer dan dat zelfs, een mooier visitekaartje kun je bijna niet bedenken. Bravissimo!

Een ding is jammer: de nieuwe Alfa Romeo 33 Stradale wordt in een kleine oplage gebouwd, en die is nu al helemaal uitverkocht…

e-Nieuws powered bij e-Drivers.com

696 392 Lease-e


Volkswagen id3

#waarde# (uitvoering)

v.a. € #waarde# / maand excl. BTW

#waarde# Intro Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. In schola desinis. Sin est etiam corpus, ista explanatio naturae nempe hoc effecerit, ut ea, quae ante explanationem tenebamus, relinquamus.

  • Fiscale waarde
    #waarde#
    Bouwjaar
    #waarde#
    Kilometerstand
    #waarde#
    Transmissie
    #waarde#
    Status
    #waarde#
    Bijtelling
    #waarde#
  • Acceleratie 0-100
    #waarde#
    Topsnelheid
    #waarde#
    Koppel
    #waarde#
    Range (WLTP)
    #waarde#
    Accucapaciteit
    #waarde#
    Vermogen
    #waarde#
  • Laadtijd
    #waarde#
    Laadsnelheid
    #waarde#
    Laadvermogen
    #waarde#
    Snellaadtijd
    #waarde#
    Snellaadsnelheid
    #waarde#
    Snellaadvermogen
    #waarde#

Klanttevredenheid is één van onze belangrijkste drijfveren. Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent. Dit zie je terug in alles wat we doen. Daarom zijn wij enorm trots dat 100% van onze klanten ons aanbeveelt.

Offerte aanvragen

v.a. € #waarde# / maand excl. BTW

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla profecto est, quin suam vim retineat a primo ad extremum. Quod cum dixissent, ille contra.

Fout: Contact formulier niet gevonden.

Vergelijkbare uitvoeringen

Blue Architect 'rooie-brommer'

Blue Architect Mega-bak
ev pro 15.000kW aut
Uitvoering
EUR 6371100000
320 KMT
Fiscale waarde
Range (WLTP)
Meer info & offerte
Type zoekwoord ...

Fiscaal voordeel, hoe zit dat?

Niet voor niets stappen steeds meer ondernemers over op een 100% elektrische bus. Duurzaam rijden, geen hoge brandstofkosten meer en comfortabel rijden. Maar er is meer. Elektrische rijden is de toekomst. Daarom zijn er voor ondernemers fiscale stimuleringsmaatregelen vanuit de overheid.

Een elektrische bus wordt gezien als milieuvriendelijk bedrijfsmiddel. Daarom kan je gebruik maken van 2 regelingen: de Milieu-investeringsaftrek (MIA) en de Willekeurige afschrijving milieu-investeringen (Vamil). Deze aftrek komt bovenop je gebruikelijke investeringsaftrek als ondernemer.

Het voordeel wat je hebt van deze fiscaal vriendelijke regelingen wanneer je een elektrische bus aanschaft is afhankelijk van: de rechtsvorm (zzp/V.O.F. of B.V.) die je als ondernemer hebt i.v.m. de belastingtarieven per schijf , de hoogte van je winst en natuurlijk van de prijs van je gekozen elektrische bus.

Na 5 jaar kan je belastingvoordeel oplopen tot ruim € 24.000 als zzp’er of in een V.O.F. en tot ruim € 13.000 als B.V.

Voorbeeld

Stel je bent zzp'er met een klusbedrijf (en je zit het 37% IB-tarief) en je koopt de VW ID. Buzz Cargo.

  • Je schaft de bus aan via financial lease € 45.000 (excl. btw)
  • Door de VIA en Vamil betaal je over 5 jaar € 24.356 minder belasting
  • Effectief rijdt je dan de bus voor € 20.622
  • Je maandlasten zijn dan € XXX (aanbetaling XXX en slotsom XXX)